Skrivet klockan 19:35:54 / datum: 2008-09-03

» 3/9

Alltså.
Nu ska jag ta och erkänna en sak, som nog inte många alls vet, om någon alls vet det.
Men, jag blir ibland galen på Theo. Tanken att sälja honom har slagit mig både 1 & 2 ggr.
Vi passar egentligen inte alls och kommer inte varandra så nära som jag har kommit både
Saga & Alfred. Jag kan inte heller riktigt lita på Theo.
Han är vääääldigt beskyddande i buren, men jag hoppades på att det skulle hjälpa när jag
kastrerade honom. Men det har det tyvärr inte gjort. Senast igår anföll han mig (jag hann dock ta bort handen).
Idag när jag skulle ta och fota honom bet han mig i armen medans jag höll i honom. Dock inte hårt alls och jag
hade två tröjor på mig, så jag kände inte såå mycket. Men ändå, bara det att jag vet att han gör så.
När man väl har honom i famnen så kan han dock vara världens gosigaste, jag antar att det är det
som gör att jag inte vill släppa honom, och sen att han är så bedårande söt.



Så ja, jag fortsätter kämpa med min lilla fluffboll. :)
Rosetten han har på sig har Cecilia gjort. http://ceciliaeklund.blogg.se/ Creds till henne. :)

Nu ska jag se på tv och prata med Mimmi. ^^
Pusshej.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 20:18:42, datum: 2008-09-03
CISSI

Finfin rosett!



Essy bits inte, inte alls, hon är gudomligt snäll men så skygg. Det kommer hon alltid att vara. I buren springer hon undan och hon är rätt osocial, men det är Essy helt enkelt men det är inte kul. Har inte kommit henne nära .. egentligen är det samma med Truls, men ibland när man är med dom så tänker man att "gud, finaste kaninerna, kan inte göra mig av med dom" men Candy och Engla är liksom MINA kaniner. Så är det inte med Essy och Truls :(

Postat klockan 22:14:53, datum: 2008-09-05
R O N J A

Sicken söt kanin! :) Fin bild också, fotat sj Ir? :)



MVH

R

Postat klockan 22:15:43, datum: 2008-09-05
R O N J A

Sicken söt kanin! :) Fin bild också, fotat sj Ir? :)



MVH

R

Postat klockan 22:16:31, datum: 2008-09-05
Ronja

Förlåt, råkade posta dubbelt! /R

Postat klockan 22:23:17, datum: 2008-09-05
Emelie Talvis

nej, gud vad söt! :)

Trackback