Skrivet klockan 13:08:29 / datum: 2008-09-05

» 5/9

Hatar mornar där allt känns dåligt och värdelöst och man känner sig sämst i världen.
Idag har varit en sån dag.
Men, det blir nog bättre snart. :)


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 23:23:34, datum: 2008-09-05
Linda

Usch :( Jag har aldrig sådana mornar (bara kvällar) men själv hatar jag de där mornarna när jag vaknar med panik. Såhär "aaaaah jag har 1000 miljoner saker att göra och jag har sovit alldeles för länge och har kvar hemska mardrömmar i huvudet och kallsvettas och hinner inte duscha utan rusar omkring som en yr höna i huset".

Usch, jag hatar alla mornar iofs för inga mornar är nånsin trevliga för mig, men ovanstående är värst!

Postat klockan 22:29:25, datum: 2008-09-06
Tilda

Tack sötis :*

Trackback