Skrivet klockan 10:14:56 / datum: 2008-09-05

» 5/9

Trevlig dag hos Jennie igår, som alltid. <3
På jobbet gick det bra, först var det bara 3 barn som kom dit,
och jag tänkte "vad tusan ska vi göra nu?" för jag visste att 2 st var sjuka också,
 men sedan kom det 2 till iaf. Så vi grillade och lekte lekar.
Kan nog bli en bra grupp iaf, tillslut. :)

Var helt död när jag kom hem. Kändes seriöst som att huvudet skulle sprängas.
Men idag är det bättre tror jag, dock lika snorig.
Ska in till stan och umgås med Kaya klockan 13.50, sedan kommer Markus och jag
ska hänga med honom. Ta en fika på stan & kolla runt lite. Ikväll är vi väl hos Tellan tror jag. :)

Ska lägga mig och titta på film nu & vila lite.
Tar nog in nån av kaninerna så man kan mysa med dom medans.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback