Skrivet klockan 23:30:48 / datum: 2009-08-23

» 23/8

1. Jag har insett att min senaste kyss var underbar, som alltid.
2. Jag lyssnar på Simon Norrsveden just nu.
3. Jag pratar lite med Joxa då & då.
4. Jag tycker om livet just nu.
5. Min bästa vän är fullkomligt underbar. 
6. Min första riktiga kyss kommer jag inte riktigt riktigt ihåg.
7. Jag avskyr när folk frågar om saker dom inte har att göra med.
8. Kärleken är underbar när den är besvarad. 
9. Jag gillar att jag får pussas med min älskling imorgon.
10. Jag kommer alltid att vara mammas flicka.
11. Jag är hemligt förälskad i ingen alls. :P
12. Sist jag grät var i torsdagskväll.
13. När jag vaknar på morgonen vill jag oftast inte kliva upp. 
14. Innan jag går och lägger mig gosar jag med babyboo.
15. Just nu tänker jag på att jag borde sova snart.
16. Idag ska jag inte göra nått mer.
17. Ikväll ska jag läsa & gosa med Joxa.
18. I morgon kommer jag att klippa mig.
19. Jag vill verkligen få ett jobb, eller åtminstonde pengar.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback