Skrivet klockan 20:13:23 / datum: 2009-08-29

» 29/8

Igårkväll kom Lisa Lans hit och idag har vi varit och ställt ut kaniner och Lisa har hoppat med sina.
Gick inte speciellt bra för mig & malin när vi ställde ut, men en sak som var superbra var att en jättetrevlig kvinna kom fram till oss och ska mest troligt köpa Emma. Hon håller själv på med hermeliner, i färgen Egern. Så det passar ju perfekt! Hon ska höra av sig imorgon, men var väldigt säker redan nu. :)

När vi kom hem så käkade vi pizza, och nu har jag fotat kaninbebisarna.
Ska väl se en film sen, och inatt åker Lisa hem.

Kände idag att det skulle vara så himla roligt att hopptävla med Affepaffe, men jag vet inte om jag vågar.
Behöver en heeel del träning först iaf. :)




« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 18:25:23, datum: 2009-08-30
Linda

Hihi ja det tycker jag meeed! Jag hade hur många bilder på oss och våra galna upptåg som helst som jag ville ladda upp, men det skulle bli för många bilder :P Jaaa det klart att vi kommer att ha! :D

Postat klockan 00:12:36, datum: 2009-09-26
e l i n l e i j o n - bloggdesigner, makeup, skönhet & foto

Följa varandra? :)

Trackback