Skrivet klockan 01:55:51 / datum: 2009-12-15

» 15/12

Pjuh, nu har jag suttit och pysslat med min nya design i flera timmar.
Jag och alla dessa koder är inte riktigt bästa vänner om man säger så,
men jag måste säga att jag faktiskt är nöjd.
Mest nöjd är jag över min meny, för jag har äntligen lyckats fixa så jag har olika "boxar" där.
Dock ska dom också snyggas till så fort jag lär mig lite mer, haha.
Dock är det några småfel fortfarande, och jag är inte riktigt klar med allt.
Texten i menyn har av nån anledningen blivit jätteliten och lite andra smågrejer. Om ni upptäcker något fel, säg gärna till!

Headern har jag slängt ihop väldigt snabbt nu, kommer nog nån bättre om några dagar.
Eventuellt redan imorrn, men ja.. den jag har får duga tills jag tar någon lite vintrigare.
Iofs har det ju kommit lite snö nu, så vem vet.. jag kanske tar en bättre redan imorgon! =)

Nä, nu får den vara såhär konstig över natten och en stund imorrn,
sen hoppas jag att jag fått ordning på det mesta.

Godnatt!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback