Skrivet klockan 10:41:15 / datum: 2009-12-23

» 23/12

Nu är jag hemma i Köpmanholmen i 12 dagar.
Kom hit igårkväll. :D
Igår fixade jag till kaninerna (det tar ett tag att fixa burarna, mat, vatten å allt när man har med sig fem kaniner, haha) och sen gjorde jag knäck (för första gången i mitt liv, men dom blev goooda) och hjälpte mamma att göra lite annat julgodis. Mums säger jag bara!

Nu ska jag strax käka frukost, sen gå och hälsa på min älskade mormor. Var nog några månader sen jag träffade henne sist, så jag längtar. Efter det ska jag och mamma klä julgranen och slå in de sista julklapparna, och ikväll ska jag till min älskade vän Linda och umgås med henne och mina andra vänner. Åh, underbar dag!

Ska försöka hinna träffa Adam en snabbis idag också senare, om Amanda är hemma kanske hon och Adam vill komma hit å hjälpa oss att klä julgranen. Måste nog smsa å fråga! =D

Nä, nu ska jag skynda mig iväg.

<3



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback