Skrivet klockan 23:42:35 / datum: 2009-12-06

» 6/12

Dagen har gått sjukt fort.
Men jag är väldigt glad. :) Började med att åka på dop,
alltid lika trevligt att träffa Aina, Jimmy, barnen & Ella.
Sen var min syster och hennes man här och firade mig och efter det
var vi i kyrkan på julavslutning. Sen så var min bror och hans familj
här och firade mig, och efter det har jag varit med Malin, Erika & Amanda.
Pjuh! :D

Har ju fått mitt nya objektiv också. Är väldigt väldigt nöjd.
Fotade bara en snabb bild på Malin innan vi åkte iväg på dopet,
det var mulet ute & jag har ju inte ens nästan lärt mig inställningarna än
men tycker att bilden blev väldigt fin iaf. :)
Fotade lite på Arthur med det också, men ljusförhållandena i kyrkan var inte alltför bra
så jag fotade mest med mitt zoomobjektiv där eftersom jag inte kan fota med blixt med det nya objektivet,
skumt nog.

Aja, slänger in bilden på Malin & en bild på Arthur lite snabbt.
Fler bilder kommer sen. :)






« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback