Skrivet klockan 15:23:24 / datum: 2009-01-17

» 17/1

jag älskar att sova med din doft virad runt benen
och stjärnor varsamt limmade bakom ögonlocken
(jag menar inte att skrämma dig
men ingen har kommit mig så här nära förut)


du måste ha tusentals elektroder i dina fingrar
och en hel massa i läpparna också
för de väcker mig på ett sätt som ingen annan gjort förut

och jag önskar att jag varit konstnären
som tecknade din kropp
för då skulle jag vara rik på mer än ett sätt

mina dagar består i att försöka hålla mig kvar på jorden
för när du kommer flyger vi ikapp med våra förstånd
rakt ut genom fönstret

älskling, du smakar så som liv ska smaka
och jag är gärna ung och dum ett tag till
om jag får bo mellan dina ögon och paradiset
(så nära)



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback