Skrivet klockan 14:36:19 / datum: 2009-01-23

» 23/1

Jag har inte så mycket att skriva.
Har jobbat några dagar på förskolan i veckan och så har ju barngrupperna
dragit igång så jag jobbar mest.

Igår rengjorde jag kaninburar och satt ute med dem.
Jag råkade även halka, när jag var påväg med Saga & Alfred till deras hage.
Tuuur att dom är så snälla säger jag bara. Saga satt bara stilla, antar att hon blev så förvånad
så henne fick jag tag i på en gång. Gick med henne till hagen, samtidigt som jag pratade med Affe
som sprang runt. Satte mig ner bara, och Alfred sprang runt lite på gården, och när han upptäckte
att jag satt ner så sprang han till mig med världens fart och ville gosa. Min gosegris.

 

Sedan så åkte jag till Bjästa och träffade Linda.
Skulle på Ica och köpa lite saker, och det gick ju som det gick. ;D
Efter det så satt jag och Linda å planerade och sen hade vi juniorer.
Underbar dag. :D



Linda & jag på hennes bröllop i december 2007.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 18:59:42, datum: 2009-01-23
marie

dina kaniner då :)

Trackback