Skrivet klockan 20:45:57 / datum: 2009-05-12

» 12/5

Nu har Erika gått hem och vi har tittat på film och ätit massor med glass och fruktcoctail.
Så himlarns jättegott!

Imorgon ska jag vara hundvakt till lilla Bim för första gången, å måste kliva upp runt 8.00.
Det är ju supertidigt! Är ju van att sova till 10, 11 på dagarna. Hehe.
Men det ska bli riktigt roligt. Busa med en valp hela dagen. :)

Och så tycker jag att ni ska ge mig musiktips.
Lyssnar bara på samma låtar om och om igen, det börjar bli lite långtråkigt.

Plus så vill jag att min älskling ska komma och sova med mig.
Det finns få saker jag avskyr så mkt som att sova ensam.
Tur att det är mindre än en vecka kvar nu. :*

Jag vill permanenta mitt hår. Men det går nog av då. Hehe.

Pusshej.




« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 21:33:01, datum: 2009-05-12
Anonym

Jag vill hemskt hemskt jättegärna sova med dig. <3 Men ja, snart så! :*

Postat klockan 22:55:11, datum: 2009-05-12
Emmy

Broder Daniel och the caesars, om du inte hört dem :)

Trackback