Skrivet klockan 22:17:24 / datum: 2009-05-31

» 31/5

Idag så konfirmerades Amanda, och var lika duktig och fin som alltid.
Nu ikväll var vi + Adam till stranden och busade. Me love.

Mormor blir bara sämre och sämre för varje dag som går,
och idag så har hon fått åka in till sjukhuset med en rygg som är helt paj
och som inte går att fixa.
Håll tummarna för att hon ska bli bättre. <3
Annars vill jag att hon ska gå bort. Vill inte att hon ska ligga orörlig och bli sämre och sämre
den sista tiden i sitt liv.
Det gör ont i hela mig när jag tänker på att hon antagligen inte finns hos oss om några månader.

Jag hatar när jag har sånna här underbara dagar, som slutar olyckligt iaf.
=(



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 23:28:55, datum: 2009-05-31
Linda

Åhnej... krya på dig, Idas mormor!

Trackback