Skrivet klockan 13:23:36 / datum: 2009-11-13

» 13/11

Ikväll skulle egentligen fina Linn komma hit & mysa å se på idol med oss, men nu kan hon inte.
Var även prat om Linda & Sofi kanske skulle komma, men dom kan inte heller. Typiskt att det alltid ska bli så :P
Men då får jag & baby mysa själva, det är inte fy skam det heller!

Ska gå & dammsuga och dammtorka å städa lite nu strax, sen ska vi åka och handla.
Så grått & trist väder ute. Vill gå på promenad med flickorna eller ta ut några kaniner eller nått,
men det känns inte så roligt i det här vädret. =/

Nä, nu kallar städningen.
Bjuder på en bild på vårat snömonster.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 17:12:14, datum: 2009-11-13
Jennie

Jättefina kaniner du har! :)

Postat klockan 09:59:42, datum: 2009-11-14
Sofia H [sofiaphoto.blogg.se]

Svar: Du undrade vad jag har haft för inställnignar när jag fotat bilderna med bokeh bakgrund. jag har haft på manuell där man ställer bländareoch slutare själv. För att få suddigbakgrund så ska man ha på så litet bländartal som möjligt. Jag har haft bländartal 1,8. Men det är inte säker att ditt objektiv har så lågt bländartal :-)

Trackback