Skrivet klockan 18:59:03 / datum: 2009-11-15

» 15/11

Förresten, jag ska fota när Arthur ska döpas! På min födelsedag & allt.
Åh vad jag längtar, redan! Han var ju bara en liten liten plutt när jag träffade honom sist,
så det ska bli riktigt roligt att krama om honom, Nova & Aina igen också. Saknar dom en massa.
Hoppas att jag får mitt objektiv den helgen också, då kommer det nog att användas flitigt.
I kyrkan kommer jag dock att använda mitt 55-200mm. Känns som att det blir bäst eftersom det är bra zoom på det. :)

Har lagt upp lite bilder på Arthur här på bloggen innan, när jag fotade honom sist, men tror inte att ni har
sett den här bilden iaf. =)



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 11:05:22, datum: 2009-11-16
Aina

Hej Ida! Du är så duktig och bäst! =) Jag längtar tills vi ses igen! Kram

Trackback