Skrivet klockan 20:38:33 / datum: 2009-11-18

» 18/11

Idag har vi handlat & sen städat en massa här hemma.
Satt upp lite tavlor & speglar också. :D

Nu tittar vi på bonde söker fru, sen blir det greys & so you think you can dance.
Efter det ska vi nog fortsätta se True blood. =)

Hade tråkigt imorse, så jag satt & lekte med lite bilder.
Redigerade en vampyrbild på mig själv, blev inte bra alls men jag bjuder på den iaf, haha.



När vi var & handlade idag så inhandlade vi glögg, pepparkakor & lussebullar.
Så nu ska jag mysa med baby & fika. :)



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 22:00:34, datum: 2009-11-18
Karin

hihi våran kväll ser rätt lik ut. Jag har tittat på greys, nu so you think you can dance. Och härnest hade jag tänkt se lite true blood :D

Postat klockan 22:21:20, datum: 2009-11-18
marie

Åh jag vill också ha glögg, de är så mysigt^^

Trackback