Skrivet klockan 14:19:12 / datum: 2009-11-22

» 22/11

Idag är jag glad!
Och nej, jag vet inte riktigt varför, haha.
Trots pengabrist & ångest så sitter jag idag här med ett leende på läpparna.

Kanske för att det snart är december = jag fyller år & det är julafton.
Kanske för att det är söndag & jag älskar programmen som går på tv på söndagkvällar.
Kanske för att Malin bara jobbar till 02.00 inatt och är ledig imorgon & på tisdag.
Kanske för att vi ska på kaninutställning på lördag, och jag får träffa Cissi.
Kanske för att det inte är såå lång tid kvar tills jag får krama om min familj & vänner i Köpmanholmen,
och att jag även då får mitt objektiv.
Kanske för att vi har världens underbaraste djur.

Jag vet inte, haha.

Idag ska Cissi börja hjälpa mig med designen, å jag ville fota lite nya bilder på mig själv
som vi kanske ska använda.
Jag ser ut som en uppstoppad sparris på bilderna, haha.

Laddar upp två dåliga bilder iaf, det hann mörkna väldigt mkt när jag var ute, så bilderna blev jättedåliga.
Försökte rädda det i photoshop, men inte ens det lyckades jag med, haha.







« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 04:06:09, datum: 2009-11-23
Din älskling

Du är alldeles underbart fin, på alla sätt och vis. Puss.

Trackback