Skrivet klockan 12:54:48 / datum: 2009-11-25

» 25/10

1. När gick du upp idag? Runt tio..

2. Hade du läst Kungens blogg om han hade haft en? Näe, det tror jag inte.

3. Är du flygrädd? Nej det är jag inte, men tycker att det är jobbigt eftersom jag blir så fruktansvärt åksjuk.

4. Tror du att du fortfarande bloggar om 5 år? Kanske, kanske inte. :)

5. Vilka städer har du bott i? Örnsköldsvik och Umeå.

6. Använder du dig av Spotify? Ja, det gör jag.

7. Vad var det sista du åt? Två st limpmackor & oboy.

8. Vad köpte du för fint/kul till dig själv senast? Oj, jag vet inte. Eftersom jag aldrig har några pengar har jag inte köpt något fint till mig på länge, förutom mat & sånt.

9. Brukar du knäcka med dina fingrar? Nej.

10. Spenderar du mest tid framför datorn eller TVn? Både och. Jag sitter med datorn i knät, framför tvn.

11. Säger du ja om en främling vill bjuda dig på en drink ute? Det beror på.

12. Följer du Idol? Ja, det gör jag.

13. Vilken kändis stör du dig på mest? Öhm.. jag vet inte. Lite olika bloggkändisar kanske.

14. Vilken var din sommaren 2009 låt? Bra fråga! Jag vet inte :P

15. Har du börjat handla julklappar ännu? Ja, lite smått.

16. Vart har du din mobil när du sover? På nattduksbordet.

17. Kan du spela poker? Ja, jag tror det.

18. Hur hade du agerat om du såg din vän snatta när ni var ute på en shoppingrunda? Jag hade nog inte gjort nånting, kanske pratat med personen efteråt beroende på vem det är. Men jag tycker inte att det är okej!

19. Vad har du närmast dig just nu som är rosa? *letar* två st blockljus som står i bokhyllan, men som inte ska vara där.

20. Vilken är den roligaste skol/klassresa du gjort? Har jag ens varit på en klassresa? Jag minns inte, haha.




« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback