Skrivet klockan 21:37:44 / datum: 2009-11-26

» 26/11

Har just fått reda på en sak & jag är chockad.
Tar nog ett tag att smälta detta.. vet inte alls hur jag ska reagera heller.

Idag har jag i princip inte gjort nånting alls.
Varit jättetrött & har haft ont i huvudet och halsen och även mått lite illa.
Så jag hoppas att jag mår bättre imorgon.
Jag & Malin har dock varit å handlat, köpte lite julpynt & presentpapper och julkort.
Mysigt värre!

På lördag är det kaninutställning, hoppas på att Edith får 94p då!
Ska även bli jätteroligt att träffa Cissi igen, den lilla sötfisen. :D
Hoppas på att Malin R även följer med oss.

Har suttit & lekt med lite bilder i photoshop idag igen,
har samma stil på de flesta porträttbilder jag fotar nu för tiden känns det som
men jag hoppas det blir ändring på det när jag får mitt objektiv!
Bara 2 veckor kvar nu. Sen fyller jag 24, herregud.. 24! Vad gammal jag börjar bli. :D


Blir mycket bilder på Arthur & Nova nu känner jag, men dom är ju så fina. :D





« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 22:40:10, datum: 2009-11-26
Linda

Vad är det då som har hänt? :O



Hoppas att du mår bättre i morn och inte blir sjuk!

Postat klockan 16:53:14, datum: 2009-11-27
Ma

Första och tredje bilden var så jäkla grymma! Sjukt sjukt fina! Inte ofta jag ser några så blixtklara favoriter bland alla bloggare.



Sv: Visst frågade du om filterdiameter till 50mm/1.8 objektiv? Mitt Nikkor 50mm/1.8D har filterdiametern 52 mm :)

Postat klockan 16:53:25, datum: 2009-11-27
Matilda [myphoto.blogg.se]

Första och tredje bilden var så jäkla grymma! Sjukt sjukt fina! Inte ofta jag ser några så blixtklara favoriter bland alla bloggare.



Sv: Visst frågade du om filterdiameter till 50mm/1.8 objektiv? Mitt Nikkor 50mm/1.8D har filterdiametern 52 mm :)

Trackback