Skrivet klockan 17:08:39 / datum: 2009-11-27

» 27/11

Någon har satt upp en ljusslinga i trädet som är precis utanför våran uteplats.
Så fint och mysigt!
Vi ville själva sätta upp något i buskarna vi har har här ute, men kan inte koppla in det nånstans.
Så nu får vi lite mys iaf! =D

Blev inte så bra bilder, orkade inte engagera mig så mkt när jag egentligen tänkte
gå och rasta hundarna, så dom stod och var otåliga, haha. :)

Edit: Kom på nu när jag läste igenom lite blogginlägg jag skrivit,
att jag ofta säger att det inte blev så bra bilder.
Jag måste nog sluta vara så självkritisk. Hmm..







« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 17:12:59, datum: 2009-11-27
Matilda [myphoto.blogg.se]

Åh, älska bokeh, hihi!



Sv: Tack! Ja, visst blir man glad? :D

Postat klockan 17:20:09, datum: 2009-11-27
Linda

HAHAHHAHHAA på mittenbilden ser det ut som att det är en hrm... kondom eller penis som är ute och flyger! Hahaha XD

Postat klockan 18:02:49, datum: 2009-11-27
a home far away

Oj så mysigt!



Trevlig helg

Kram Gunilla från Singapore

Trackback