Skrivet klockan 13:27:36 / datum: 2009-10-18

» 18/10

Åh, jag har haft en helt underbar helg & jag är så glad.
Jag får sån glädje utav mina vänner och det kan jag leva på i flera dagar.
I fredags var Linn här och det var lika mysigt som alltid.
Igår överraskade Linda, Kaya, Sofia, Katarina & Karin mig med att komma hit å hälsa på.
Jag har ingen aning om det, så jag blev jättechockad när dom helt plötsligt stod i min hall.
Tog nog typ 10 minuter innan jag verkligen fattade det.
Malin sa att jag inte verkade förvånad alls när Linda & Kaya först kom in, men jag kom på nu
att jag knappt minns det eller att jag ens sa hejdå till Malin när hon åkte till jobbet igen, så ja.. chockad blev jag!
Men otroligt glad. Ni är världens finaste.
En dag fylld med vänskap, glädje, en massa babbel, te & fika, promenad, tacos, spel, körslaget & ännu med babbel. Jag saknar er redan. <3

Nä, nu måste jag springa till tvätten igen.

Puss!



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 13:51:10, datum: 2009-10-18
Linda

Haha ja du såg inte alls förvånad ut, men man märkte på ditt sätt att prata och föra dig att du blev överraskad ;) Hihi! Det var en superbra dag! :D

Postat klockan 17:56:08, datum: 2009-10-18
kayarina

du verkade chockad, men ändå inte. men som sagt, när du pratade och skulle göra saker hela tiden så märktes det desto tydligare. hihi. sötsak.

Trackback