Skrivet klockan 20:37:16 / datum: 2009-10-19

» 19/10

Har tänkt lägga mig i badet och läsa, som vanligt.
Men så har jag råkat fastna framför photoshop i ca. 2, 3 timmar. Haha!
Så typiskt mig!
Men jag älskar att sitta och leka och upptäcka nya saker. :D
Dock brukar det bli en hel del roliga foton under tiden, som inte alls skulle bli som jag tänkte mig.
Haha :D

Nu ska jag springa till badet iaf! :D
Härligt härligt! Ska nog lägga en ansiktsmask också =)
Visar två av bilderna från ikväll. Inte så fina, men ändå. :D




Jag råkade bli brunögd, haha! =)


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 21:56:23, datum: 2009-10-19
marie

Snygga naglar!

Postat klockan 08:48:29, datum: 2009-10-20
Sofia H [sofiaphoto.blogg.se]

Svar: Tack så jätte mycket, roligt att du vill följa min blogg. Än så länge är det inte så många som gör det ;D

Postat klockan 12:08:33, datum: 2009-10-20
Matilda [myphoto.blogg.se]

Vad vackert det andra porträttet :D



Sv. Jag har ett inlägg om hur jag redigerar ögonen här; http://myphoto.blogg.se/2009/august/lasarfraga-hur-redigerar-du-dina-ogon-1.html#comment

Trackback