Skrivet klockan 22:29:13 / datum: 2009-10-21

» 21/10

Har haft en riktigt bajs dag, sådär som man kan ha ibland, ni vet?
Nu mår jag iaf lite bättre, vilket är väldigt skönt. :)
Tur att jag har världens bästa sambo, som alltid orkar med mig än vilket humör jag är på. <3

Visst nämnde jag att jag köpt en reflexskärm nu, äntligen!
Fick ett meddelande om att den har skickats idag så jag hoppas jag får den imorgon eller på fredag.
Hoppas att den kommer hit till lägenheten, så att den inte kommer till posten & jag måste vänta på att hämta den. Jag har en liten fundering bara, använder någon av er som läser min blogg en reflexskärm?
Har ni några tips på hur man ska hålla den för att få bäst resultat osv? Nått man ska tänka på?
Vore väldigt tacksam för svar. :)

Har suttit & tittat igenom lite bilder & fy bubblan vad jag saknar Emilia. Min fina fina vän.
Slänger upp lite bilder jag har tagit på henne också, bara för att hon är så snygg! =D

Sköt om er!





« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 13:22:43, datum: 2009-10-23
Matilda [myphoto.blogg.se]

Verkligen fina foton och söt tjej! :)

Postat klockan 16:18:24, datum: 2009-11-09
vexy

tack så jättemycket :)



har suttit óch kikat igenom din blogg litegranna nu; många otroligt fina bilder. gillar dessa bland annat, samt regndroppsbilderna och bryggan i inläggen innan. otroligt fina. :)

Trackback