Skrivet klockan 21:23:19 / datum: 2009-10-24

» 24/10

Idag har jag fotat en massa, som ni nog vet. :)
Behöver lite hjälp nu. Har en bild som jag tycker om jättemycket,
men den är lite lite kornig. Så, nån som har nått tips hur man kan redigera bort det i photoshop?


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 04:33:36, datum: 2009-11-11
hellocloud photography by Ken Lönnström

Det finns en plugin till Photoshop som heter Noise Ninja. Enligt mig är den helt ovärderlig, för den gör verkligen en sån stor skillnad!



Om du ger mig din e-post så kan jag skicka den till dig. :) Men svara isåfall så fort som möjligt på min blogg, för imorgon ska jag påbörja en bilresa genom öknen under en veckas tid.



Dessutom tycker jag du har jättefina bilder. Ha en toppendag!



Med vänliga hälsningar

Ken som är i Australien

Trackback