Skrivet klockan 15:19:35 / datum: 2009-10-29

» 29/10

Har nu städat till kaninerna, och gosat lite extra med lilla Ebba.
Känns faktiskt lite tråkigt att hon flyttar imorgon, även fast jag varit inställd på att vi inte ska
ha kvar henne ända sen hon föddes. Våran lilla sötnos.
Efter städningen så har jag diskat lite & sen varit ute på en promenad med flickorna.
Indra blir alltid helt överglad när man har med sig en boll, då är hon nog nästan som lyckligast tror jag.
Fotade även mig själv lite, man ser inte så mycket av jackan men lite iaf.
Kom på att jag nog inte har laddat upp nån bild på mig sen jag färgat håret heller, så ni får se lite av det också.
Har fortfarande inte riktigt vant mig vid att inte vara blond, men jag trivs bättre å bättre i mitt bruna hår iaf.

Nu ska jag vila lite, sen börja med maten & ikväll packa som sagt var. :)





« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 18:59:50, datum: 2009-10-29
Emmy

Du är så söt!

Postat klockan 21:51:43, datum: 2009-10-29
Lisa

Vilken fin blogg och du är vacker som alltid, Ida!

Trackback