Skrivet klockan 14:12:18 / datum: 2009-10-05

» 5/10

Hemma i Umeå igen.
I lördags var vi och hälsade på mina vänner Aina & Jimmy,
och en vän till dem som är fotograf skulle fota dom så jag passade på att
ta några foton jag med. Men eftersom det var han som bestämde vars de skulle stå osv,
så blev inte mina bilder helt bra. Men alltid roligt att öva lite.
Har suttit och redigerat några och här kommer några av mina favoriter iaf:


Arthur.


Hela familjen. Jag blir så glad av den här bilden!


Sötaste Nova.




Pappa Jimmy & lilla Nova.

Om någon har något bra tips jag kan tänka på nästa gång,
kommentera gärna. :)
Och om någon i närheten av Umeå/Örnsköldsvik skulle vilja bli fotad
av mig så får man också väldigt gärna kommentera det. :D


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 14:10:22, datum: 2009-10-07
elin leijon - makeup & skönhet

Gud så fina bilder :)

Trackback