Skrivet klockan 14:38:57 / datum: 2009-09-12

» 12/9

Dagens humör: helt okej.
Dagens borde: dammsuga & kanske diska lite. men jag tvättar för fullt så jag orkar inte riktigt. 
Dagens frisyr:
ehm, som vanligt?
Dagens klädsel: gråa mjukisbrallor, brunt linne & gråsvart huvtröja. 
Dagens planer: fortsätta tvätta. kanske hoppa med kaniner ikväll om det inte är för dåligt väder. 
Dagens vill ha: ett jobb! eller pengar, eller en massa fotosaker.
Dagens längtan: nästa helg då min familj kommer hit.
Dagens beroende: gos!
Dagens tråkigaste: min telefon har gått sönder..  
Dagens person/-er: Joxa & Indra. (nog för att dom är djur men ändååå..)
Dagens irritation:
att jag tappade telefonen så att den nu inte funkar. GAH!
Dagens händelse: typ inget..
Dagens låt: så får du mig ändå - Emil Jensen.
Dagens vän: Erika. <3 
Dagens onyttiga: inget än så länge.  
Dagens dryck: j
uice.
Dagens middag: har inte ätit middag än, men ska göra egen klyftpotatis & äta morotsbiffar till det sen. MUMS!
Dagens bästa: mamma, som är så förskräckligt söt!
Dagens sämsta: åter igen, telefonen! och att jag har en massa massa huvudvärk. 
Dagens babe: min babe såklart. den bästa & hetaste!



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback