Skrivet klockan 01:41:30 / datum: 2009-09-17

» 17/9

Jag gör som många andra har gjort,
skriver lite saker som jag är bra på.
Pepp pepp pepp!

baka kladdkaka
fota alldeles för mycket bilder
säga hur mycket jag tycker om mina nära & kära
lyssna när folk behöver prata av sig
vara för hård mot mig själv
sakna
skratta
krama mina djur
dansa tills mina fötter inte orkar mer
hångla
förlåta folk
öppna skåpluckor/lådor utan att stänga dom igen (malin blir galen!)
äta godis
undvika att laga mat
lyssna sönder låtar
färga/bleka mitt hår för ofta
vara kreativ (när jag verkligen känner för det)
diska
skriva
sitta i timmar framför photoshop
bli beroende av olika saker
ta vackra bilder
inte hitta en viss sak jag ska ha, fast den/det ligger framför ögonen på mig
läsa böcker jag tycker om
älska


vad är ni bra på?


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 13:53:00, datum: 2009-09-17
Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Jag är suverän på att rita, måla SAMT SE SNYGG UT! Dricka kaffe är jag också en hejare på. Och på att vara arbetslös!! Å hoppa med kaniner! En myyycket bra talang! (:

Trackback