Skrivet klockan 09:27:58 / datum: 2010-04-08

» 8/4

Gosh, vad jag är trött!
Somnade inte förns runt fyra inatt, och har vaknat flera gånger sen dess och väckaren ringde nio.
Ska på möte på Miroi och sen ska jag träffa Linn. =D Får se vad vi hittar på, haha.

Imorgon kommer Aina, Ella och kidsen hit. Jag längtar så mycket! :D
Så efter jag har varit med Linn idag måste jag hem och städa.

Nä, man kanske borde gå och fixa sig lite.
Ingen frukost har vi här hemma heller.. typiskt när jag för en gångs skull är hungrig på morgonen.
Får ta och äta efter mötet :)

Sköt om er :)


Jag, Malin & Linn i söndags. Alldeles nyktra och glada. ;)
Vad jag tycker om er!



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 10:20:39, datum: 2010-04-08
Aina

Typiskt! Det är många som har svårt att sova. Är det fullmåne eller det återvändande ljuset?! Ska bli jättetrevligt att åka till dig imorgon. Hoppas mötet går bra. Kram

Postat klockan 12:08:33, datum: 2010-04-08
Nadja

Vad fina ni är! ^^

sv: Tack! Det hoppas verkligen jag med!<3

Trackback