Skrivet klockan 11:57:58 / datum: 2010-12-01

» 1/12

07 Min bästa vän

Linda Forsberg.
Min allra bästaste vän.
Vi har känt varandra väldigt länge, dock var vi ovänner de första åren.
På extrasimmet när vi var väldigt små hatade vi varandra nämligen, haha!
Har dock ingen aning om varför.
Minns sedan att vi blev vänner, men vi umgicks inte så mkt. Dock kommer jag ihåg
att jag var och hälsade på nån gång när vi gick i mellanstadiet och att vi lekte kurrigömma
& tittade på alla marsvin de hade. Senare växte och växte våran vänskap, men det var inte
förns när vi började KU som vi blev nära vänner och sedan oskiljaktiga.
Se senaste typ 5 åren har vi även jobbat tillsammans. Så otroligt roligt att ha sin bästa vän
som arbetskollega! Vi hörde liksom ihop. De gånger jag jobbade utan henne, frågade alltid alla
vars Linda var, och tvärtom.
Jag har så sjukt många minnen med henne, så jag tänker inte ens försöka rabbla upp några av dem.
Förutom ett, det var för 3 år sen idag. Linda gifte sig med sin Erik och jag fick äran att vara tärna
och det är en utav de allra bästa dagar jag någonsin har upplevt.


Erika Danielsson.
Egentligen ser jag inte Erika riktigt som en bästa vän. Jag ser henne mer som min lillasyster,
men eftersom vi inte är släkt så är du nog en bästa vän ändå, och samtidigt så mkt mer.
Jag har känt dig sen den dagen du föddes & jag kan inte förstå att du snart fyller 18.
Vart har tiden tagit vägen? När du var liten och alltid ville leka med mig & mina kompisar,
sprang omkring med min dockvagn och var sådär genomsöt som bara du kan vara.
Det finns väldigt få personer som jag bryr mig om lika mkt som jag bryr mig om dig.
Nu när vi bor rätt långt ifrån varandra så är jag väldigt glad över att vi iaf pratar i telefon
i princip varje dag, och att vi annars hörs på andra vis.
Jag tycker att du är så otroligt stark, för jag kan inte ens föreställa mig hur det är att gå igenom
allt du har gått igenom. Allt från familjen, vissa vänner & din egen kropp.
Du är en utav de allra finaste och vackraste människor jag vet, även med dina fel och brister,
för utan dem skulle inte du vara du.

Sen skulle jag egentligen vilja skriva om Madde, Kaya, Ella, Aina, Malin, Malin, Linn, Jennie och
alla andra underbara vänner jag har. Ni är fantastiska hela högen & ni vet att jag älskar er.
Men om jag skulle börja skriva om alla skulle det här inlägget bli flera sidor långt, och det känns inte så kul.
Ni är awesome! ♥

 















« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 12:50:42, datum: 2010-12-01
marie

Haha, jag kommer också ihåg första gången du var hos oss! jag satt i tvättstugan med min mirn i en tvättkorg (av någon anledning) och så kom du ner, kanske skulle gömma dig eller nåt ;p

Postat klockan 16:56:35, datum: 2010-12-01
Linda

Aaaaw vad fint skrivet! Och det stämmer verkligen! <3 Bästaste bästis!



Men hahaha, att Marie kommer ihåg det dör men inte jag! :O

Postat klockan 20:07:07, datum: 2010-12-01
Erika

åh, blev helt tårögd min fina vän!

Jag älskar dej så såå mycket! <3

Jag önskar jag visste ord som uttrycker hur mycket du betyder för mej. Och som beskriver våran vänskap så att det går att förstå. <3

Trackback