Skrivet klockan 20:20:09 / datum: 2010-12-19

» 19/12

min bästa vän är världens snällaste och raraste. vi är bäst på att prata om ingenting i timmar, och att dricka te.
saknar henne väldigt mycket. vill se på gardell och skratta och bara vara. tur att vi ses om några dagar, förhoppningsvis.

när jag borstar tänderna
brukar jag samtidigt passa på att kissa, ibland. annars tittar jag bara på mig själv i spegeln.


när jag lagar mat har det börjat bli bättre och bättre. jag är ingen höjdare på det där med mat, men jag lär mig. ibland kan till och med jag tycka att maten jag gjort är god.

den värsta känslan är saknad, tomhet och ångest.

den bästa känslan är när man är så lycklig och skrattar så man gråter. eller när jag tittar på mina flickor (malin, joxa & indra) och får ont i magen för dom är så fina.

jag är bäst på att spela facebookspel, ligga i soffan och gör ingenting, att umgås med djuren. det är ungefär det gör jag hela dagarna.

jag är sämst på att stänga skåpluckor. malin blir galen på mig. :)

jag lyssnar på filip & fredrik på tvn.

jag pratar alldeles för mycket. och lite konstigt också tror jag, iaf om man ska fråga dom som inte är från köpmanholmen/bjästa.

jag tycker om tanken på att jag, malin & våra 8 djur sätter oss i bilen mot övik på torsdag.

kärlek är underbart.

i somras var vi i kiruna och levde livet. lovely.

sist jag grät var igår när jag tittade på tv.

när jag vill tänka så gör jag det.

när jag bakar
brukar det oftast bli väldigt gott. dock lite fel ibland, men vi är inte så kräsna.

just nu tänker jag på
den här listan.


idag har jag ätit världens godaste kycklingsallad.

ikväll se på film.

imorgon ska jag kanske till stan. om det inte snöar och blåser så mycket ska jag ut och busa med hundarna i snön också.

min mobiltelefon är sönder så jag lånar just nu malin roths.

när jag vaknar på morgonen känns det alltid jobbigt att behöva gå ut med hundarna.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 09:18:44, datum: 2010-12-20
Fotograf Matilda Bäcker

Jag är också världsbäst på att i princip göra ingenting! :P

Postat klockan 20:49:32, datum: 2010-12-20
Katariba

Jag vet att du finns där och jag uppskattar det. <3 Jag mår inte dåligt eller något nu. Om du oroade dig? Behövde bara kasta ur mig lite som jag tänkte på precis då. Du vet säkert hur det kan vara. :) Tack för att du bryr dig. <333

Trackback