Skrivet klockan 17:00:04 / datum: 2010-12-22

» 22/12

Glömde helt bort att blogga igår,
men då skulle jag skriva om min favoritplats och om sanningen ska fram så har jag nog inte riktigt nån.
Det finns en massa massa ställen där jag älskar att vara, men jag vet faktiskt inte om jag har nån riktig
favoritplats, sådär. Det beror ju mkt på vad man gör det till också och vem man är med.
Om jag är med människor jag älskar spelar det inte mig nån större roll vart vi håller hus.
Så, jag kör vidare med nästa istället. :)


28. Det här saknar jag.

Jag saknar väldigt väldigt mycket att jobba tillsammans med Linda och träffa henne i princip varje dag.
Trivdes oerhört på jobbet, och att få göra allt med Linda var verkligen underbart.

Jag saknar också tiden då jag, Mimmi & Erika umgicks väldigt mycket.
Jag & Erika gör ju fortfarande det, men inte med Mimmi så mkt alls.
Tror tyvärr inte att det någonsin kan bli som det var förr mellan oss, men jag är jätteglad
att vi börjar få en bättre och bättre relation igen och att vi kan umgås ibland iaf.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 14:32:22, datum: 2010-12-23
Amanda Ögren

Åh, tack! :)

Jag förstog det nästan. Okej, vi var där idag :) Aaa, det kan jag göra! :)

Jaa, det kan jag göra ^^ <3

Trackback