Skrivet klockan 12:28:34 / datum: 2010-12-04

» 4/12

11. Mina syskon.

Magnus
Han är 14 år äldre än mig, bor i en villa med sin fru Gunilla och deras 4 barn.
Han flyttade hemifrån när jag bara var några år, så jag har faktiskt inte såå många minnen
från honom när jag var liten. Kommer dock mkt väl ihåg när han & Gunilla hade flyttat in till stan,
och att jag och min bror David alltid ville vara där. Vi skulle alltid bada, och jag ville alltid lika med
Gunillas gamla barbies minns jag.
Magnus är väldigt omtänksam & snäll, kanske lite för snäll ibland tom.

Jenni
Hon är 12 år äldre än mig, bor i en villa med sin man Peter och deras 2 barn. Just nu bor även
Peters son Patrik där.
Vad jag minns från henne när jag var liten var hennes tuperade hår och galna musiksmak. (Ljuva 80-tal.)
Och att hon alltid pratade i telefon, haha. Hon tog också med mig rätt ofta till stan minns jag, något
som jag älskade. Vi har kanske inte den bästa kontakten, men jag vet att om jag någon gång skulle
behöva henne skulle hon ställa upp utan att tveka. Och likadant jag för henne. Och när vi väl ses
har vi jättetrevligt. :)

David
Han är 4 år äldre än mig & har ganska nyss köpt hus.
Vi bråkade rätt mkt när vi var små, sådär som syskon gör ni vet.
Men nu de senaste åren har vi fått en rätt bra kontakt tycker jag, kan prata med honom om allt,
och han med mig. Han ställer upp för mig jättemkt & är världens snällaste.

Vet inte hur mkt mina syskon vill att jag ska säga om dem så det får räcka såhär.
Jag älskar er :D
Här kommer ett gäng gamla bilder.


Magnus, Jenni, David, mamma & lilla jag i magen.


Jenni & jag.

Jenni, David & jag.


Jag & David, haha!


Magnus, deras son Andres & jag. Hahahaha. Fråga inte vad jag gör!




« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback