Skrivet klockan 21:52:30 / datum: 2010-12-06

» 6/12

13 Den här i veckan.

Idag fyller jag år så dagen började med att jag tog bussen tillbaka hem till Umeå igen.
Jag & Malin åkte och handlade och sen har dagen mest bestått i en massa fikande och även
lite paketöppnande. Tack så mycket Malin, Malin & Linn för presenterna! ♥

Resten av veckan vet jag inte riktigt än. Ska göra knäck nån dag, mest troligt imorgon.
På onsdagmorgon har jag möte & på torsdag ska jag & Linn mest troligt gå på stan.

Sen ska jag väl mest mysa med djuren, har saknat dom en massa nu när jag inte
varit hemma. :)

På lördag drar vi till Luleå på kaninutställning, ska bli grymt kul.
Jag hoppas verkligen att lille Alvar får nå bra poäng. Ska bli spännande att se. :)


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback