Skrivet klockan 13:46:42 / datum: 2010-02-20

» 20/2

Igår kom pappa hit och idag åkte han och mamma hem.
Saknar mamma redan, faktiskt. Men jag träffar nog henne om inte alltför länge igen. :)

Jag vill ha en ny design, men jag är ju så himla dålig på allt vad koder heter,
så det blir nog en tråkig igen. Ska nog sitta å pyssla med det i veckan.
Vill ut och fota också, som vanligt, men det är så otroligt kallt och så är det tråkigt att
alltid vara ute själv. Jag måste nog hitta nån fotokompis här i Umeå, haha.

Nä, nu ska jag gå och äta något och sen ska vi nog se någon film.

Ha det toppen!



Melle & Joxa, bara för att dom är så söta. <3



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 13:55:47, datum: 2010-02-20
LYDIA

sv: Jaså, men trevligt :]

Ja, men visst är det! Jag har iallafall varit på bra humör dom dagar det har varit soligt ute (typ idag!) men det är ju ändå svinans kallt!!! :S

Postat klockan 20:52:45, datum: 2010-02-20
elin

Vilken söt hund :D

Postat klockan 19:00:27, datum: 2010-02-22
Amanda Ögren

Sv: Jah, det är dom! Hihi, tack :) <3

Trackback