Skrivet klockan 19:00:40 / datum: 2010-02-07

» 7/2

Jennie kom då hit i fredags och vi hade det riktigt mysigt. :)
Jag lagade mat och så såg vi på filmer och käkade goda grejer.
Igår var det party och det var stundtals riktigt riktigt skoj. Dock blev vissa kanske lite för fulla, men ja. Ändå en bra kväll, tycker iaf jag.
Idag har det varit soligt och fint ute, typ första gången på 1000 år känns det som, men jag har varit riktigt riktigt seg med huvudvärk och halsont så jag har inte orkat bege mig ut så mycket. Slängde dock ut utekaninerna i hagen och satt ute med dom en stund. Det verkar som att det ska bli fint väder imorgon också, så det får bli en promenad då istället, då jag nog är lite piggare. :)

Såhär såg jag ut igår. Jag trivs bättre och bättre med att vara mörkhårig,
även fast jag inte kan låta bli att sakna mitt blonda hår lite, haha.



Förresten, är det bara jag som längtar efter sommaren? Eller åtminstonde våren? :)



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 19:19:31, datum: 2010-02-07
Jenna

Tack för allt skojzigt i helgen. <3 jag hade kul!

Jag längtar till våren!

Postat klockan 17:45:20, datum: 2010-02-08
Kamilla - Fotoblogg

Sv: Jaha, okej :-)



Nej jag har faktiskt aldrig varit där även fast jag bara bor några kilometer därifrån och gärna skulle vilja åka dit. Har bara varit på det "konstgjorda" eller vad det kallas, inomhus och det är där året runt :) Måste åka dit någon gång iallafall!

Postat klockan 18:22:20, datum: 2010-02-08
Linnéa Isabelle Photo

Tack så jättemycket!

Postat klockan 18:23:16, datum: 2010-02-08
Linnéa Isabelle Photo

Vad skickade jag nyss? :O

jag bara tänkte på någonting helt annat och klickade. Men det jag skulle säga var;



Tack så jättemycket! =)



Vad tycker du om Dolph Lundgren och hans framträdande i Melodifestivalen i lördags?

Postat klockan 19:22:42, datum: 2010-02-08
Kamilla - Fotoblogg

Sv: Jag bor i Kiruna. Jaha, trevligt. Jo det brukar vara fint här uppe i mars månad :-)



Jaa usch..

Postat klockan 08:06:39, datum: 2010-02-09
Matilda [myphoto.blogg.se]

Du passar jättebra i ditt mörka hår! Och söt är du då också :D

Trackback