Skrivet klockan 23:12:57 / datum: 2010-01-15

» 15/1

Imorse kom Linda & Mari hit. Jag och Malin hade just stigit upp så vi åt frukost tillsammans med dom,
eller.. dom drack te. Haha. :) Sen åkte vi ner på stan, kikade runt i lite affärer och fikade och sen var
Linda här i nån timme innan hon var tvungen att gå. Tack för sällskapet idag kära vänner! =D

Jag känner ett enormt sug på att använda reflexskärmen ute på nån när det är sol ute.
Hittils har jag bara använt den när det varit skugga/molnigt.
Ska iaf fota Linn igen nån gång snart när det är fint väder ute! =)
Det är så jobbigt när jag knappt känner nå människor här i umeå, men jag har lite funderingar
på att skriva ut ett papper med typ några få bilder jag tagit och frågat om någon här runtomkring
är intresserade av att bli fotad av mig/att jag ska fota deras barn. Då det är många barnfamiljer som
bor här så kanske det är nån som nappar iaf. Har nog pratat med de flesta redan också, eftersom
de flesta har varit här utanför oss nu i somras och klappat på kaninerna.
Vad tror ni om det? Är det värt ett försök?

Nu har Malin just lagt sig, då hon jobbar i helgen.
Själv funderar jag på att slå på en film, men har beslutsångest om vilken.

Bjuder på två halvdåliga bilder på Linns katt Quila. Hon var omöjlig att fota, då hon inte satt
stilla mer än nån sekund, haha. Sötfjärt! <3





« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 10:27:33, datum: 2010-01-16
Linda

Klart du ska försöka! Sätt upp lappar på ICA, i trapphus eller släng in i brevinkast/brevlådor/fack eller vad det är ni har :)

Trackback