Skrivet klockan 21:44:36 / datum: 2010-01-07

» 7/1

Idag har jag inte gjort mycket alls.
Städat ena kanin uteburen, vilket inte var roligt.
Det är ju så himla kallt så allt hade frysit så jag fick stå och hacka med en kniv för att få
loss sågspånet, blää. Måste ta tag i den andra buren imorgon eller till helgen.
Idag kom baby hem från Kiruna igen så ikväll har vi varit och storhandlat, jätteskönt.
Sen bara legat och kikat på film och slappat. :)

Imorgon måste jag till arbetsförmedlingen en snabbis,
jag har inget annat att göra på stan dock och inga pengar så jag funderar på att
gå ner till vattnet/isen och fota lite. Hoppas på bra väder bara!

Slänger in en bild på min fina brorsdotter, som jag saknar en massa!
Skärpan är inte den bästa, men det var -25 grader å mina fingrar höll på att frysa sönder,
och varken jag eller Amanda kunde knappt stå helt stilla för vi frös så mycket, haha.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback