Skrivet klockan 11:46:26 / datum: 2010-03-14

» 14/3

Yey, jag fixade bort den där gråa rutan runt headern själv. =D

Och vad glad jag blev när Anna vann igår.
Alltså, egentligen spelade inte sååå stor roll för mig om Anna eller Salem vann,
men har älskat Annas låt från första stund och ja.. jag gillar verkligen den.
Så jag blev skitglad. =D

Imorgon sticker vi till Kiruna en vecka.
Man kanske borde packa? Å så måste jag skriva klart mitt CV idag..
Nä, nu ska jag ut på promenad med hundarna iaf. :)



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 12:13:03, datum: 2010-03-14
LYDIA

sv: Tyckte inte det såg ut som att felet låg under wrapper, men tydligen så! Och tur att det hjälpte :) Så lite så :)

Postat klockan 12:37:14, datum: 2010-03-14
Sanna

Åh, tack så mycket! :D

Tycker du tar superfina bilder.

Gillar verkligen den här. Vilken sötnos!



Hoppas du får en fin söndag, kram!

Postat klockan 15:37:31, datum: 2010-03-14
Sanna

tack :)♥

Trackback