Skrivet klockan 20:01:45 / datum: 2010-03-25

» 25/3

Uh, jag känner mig helt slut efter Uppdrag granskning.
Världens bästa brorsdotter var underbart duktig, precis som hon alltid är.
Jag kan inte vara stoltare än jag redan är. <3
Det som jag dock mår riktigt dåligt över är hur fel allting med Lennarts uttalande blev,
och jag hoppas av hela mitt hjärta att han inte tappar sitt jobb.
Det är så sjukt att många får det till att det i princip är hans fel att "Oscar" gjorde en till våldtäckt på
kvällen, och allt elakt jag läser om honom. Blir riktigt ledsen och upprörd.
Visst, det han sa blev helt fel, det håller jag med om, men det är inte han som är boven i det här dramat.
Det är framförallt (förutom "Oscar" då) hans mamma och broder.
Vi som känner Lennart vet att han inte har något ont i sig alls, utan bara vill alla väl. <3

Ska bli spännande att titta på Debatt ikväll, då Amanda medverkar igen. Bästa hon! <3

Idag har jag varit på stan och shoppat, så skönt att tänka på annat en stund, även fast det är svårt.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 22:38:53, datum: 2010-03-25
Cecilia

Sv: Nej jag antog absolut inte att de var på hans sida. Tycker bara att det är så himla hemskt av hans mamma att lägga ut videon där han hyllas och där det visar vilken "fin" kille han är, det är det som är vidrigt.



Du har verkligen mycket att vara stolt över, hon verkar vara så stark och en sådan stor person, önskar att fler var som hon :) Många har varit så vidriga människor så det är så otroligt viktigt att det finns sådana som Amanda :) Hälsa henne än en gång, skrev en kommentar till henne i hennes blogg. Bor i Dorotea så det är inte allt för långt från Övik, har släktingar där också så det känns inte så långt bort. Kunde lika gärna ha hänt här där jag bor. Här är det också mycket skitsnack dock har man lärt sig att slå dövörat till :)



Hoppas att ni båda har det bra, antar att det är ganska rörigt i Bjästa nu. Hela sverige är emot samhället :P Sen hyllas ni som är som hjältinnor och det är så otroligt viktigt att ni kommer fram som förebilder så att fler kan agera som ni då det händer på fler ställen. Världen är inte alls så vacker som man ofta vill önska! :/



Ta hand om er! :) KRAM!

Trackback