Skrivet klockan 16:52:18 / datum: 2010-03-26

» 26/3

Fujidirekt har ett erbjudande just nu, skicka efter 100 bilder gratis!
Sjukt bra, så jag skickade efter bilder i onsdags, på eftermiddagen.
Idag fick jag hem dom med posten, suveränt!



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 18:49:34, datum: 2010-03-26
Helena

Nämen hallå där min gamla kör-barnvakts-kompis:)

Jaså du bloggar med:)

Du är suverän på att fota juh!

Kram på´rej !

Mvh Helena Vilén. (Nätra kyrkokör, nu Borås Caroli Gospelkör:) )

Postat klockan 16:25:04, datum: 2010-03-27
marie

Just nu och just nu, de erbjudandet har dom alltid för nya kunder :p

Jag blev medlem för ett år sen och fick 100 gratis bilder. Sen får jag nu och då andra bra erbjudanden på mail typ fraktfritt ibland och 50gratis bilder, halva priset på förstoringar osv. Och snabb leverans har dom ju också. Jättebra! :)

Trackback