Skrivet klockan 18:16:05 / datum: 2010-03-27

» 27/3

Inatt blev Indra påkörd av en bil.
Detta har varit den hemskaste natten jag nånsin varit med om, tror jag.
Har fortfarande inte kunnat sluta klandra mig själv, även fast jag vet att det var en olycka.
Men om några dagar, kanske.
Just nu så får jag bara upp bilden av hur Indra ligger där på vägen, och låter. Så som jag aldrig
varken sett eller hört henne förut, så fort jag stänger ögonen.
Iaf, så gick allt efter omständigheterna ganska bra. Indra hade minst sagt änglavakt.
Vi har spenderat hela natten hos veterinären, kom hem vid sextiden imorse tror jag.
En hjärnskakning, en liten blödning bakom ena ögat och en svullen nos med ett sår på.
Har knappt sovit 4, 5 timmar inatt så jag är helt slut, pjuh.

Så här kommer lite blandade bilder, på världens finaste mammahund. ♥











« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 18:31:14, datum: 2010-03-27
Linda

Vad skönt att det gick bra till slut <3

Postat klockan 21:37:42, datum: 2010-03-27
Linda

Konstigt öppethus gick skitbra. Det kom verkligen asmycket folk och alla stöttade varandra och Lennart, det var verkligen fin stämning <3

Postat klockan 23:30:19, datum: 2010-03-27
marie

Men gud! Usch vad hemskt :(

Men samtidigt helt otroligt att det gick så pass bra, eller vad man ska säga. <3

Postat klockan 00:46:22, datum: 2010-03-28
Brallz

Du vet att jag inte klandrar dig alls, eller hur? <3 Och nu gick det ju jättebra, så vi får försöka släppa det här och bara njuta av att hon finns kvar hos oss. :)

Postat klockan 13:53:17, datum: 2010-03-28
Elina Skoogh

hejsan! skulle vara supersupergulligt av dig om du röstade fem stjärnor på en eller båda av mina bikinidesigner som finns på nelly.com! ligger på topp tio och vill gärna klättra högre upp på listan. hjälps alla åt så kan någon av dom lätt bli till verklighet! om du vill får du gärna länka till bidragen! skulle verkligen uppskattas! självklart kan jag rösta på din med, om du har någon! ♥ förlåt för ditt besvär och ha en superfin vårdag ♥



Länk till bikinisarna:

http://elinaskoogh.blogg.se/2010/march/rosta.html#comment

Postat klockan 16:37:47, datum: 2010-03-28
Helena

Men åååh, fiiina fiina vovven. Va skönt att höra att det gick bra trots allt. Vad är det för ras? Verkligen fin. Kram

Trackback