Skrivet klockan 22:31:22 / datum: 2010-03-06

» 6/3

Idag så har jag och min vän Malin varit å kikat lite på kaninutställning. :)
Hade med mig Melvin och hon med Knut bara för skojs skull, och det roligaste var
när vi tänkte åka hem å vi lät kaninerna skutta av sig lite i snön.
En gammal gubbe som skulle på/till nått travgrejs (utställningen var på travet)
stannade bilen å frågade först Malin var hon hade för nått och frågade flera gånger om
det var en harunge. Sen gick han fram å halvt klappade på han osv.
Sen tittade han på mig och Melvin å frågade vad jag hade å jag sa att det också var en kanin
och han tyckte mest att vi var märkliga tror jag. Å så kollade han på Knut igen och sa:
"Ja, det var då en knepig en.." och jag höll på att börja skratta. Sen tittade han på Melvin
och sa "Ja, å du är bara hårig du.." och så gick han till bilen igen och sa typ "Ja, det är ju husdjur det med" eller nått sånt och så åkte han.
Haha! Alltså.. Jag älskar Melvin å tycker att han är gudomligt söt, men det var så roligt att han tyckte
att Knut såg knepigare ut än vad Melvin gör. Knut ser ju ganska mkt mer ut som en kanin än vad Melvin gör,
om man tänker på hur kanske lite mer oinsatta människor tänker när de tänker på kaniner.

Ikväll har vi varit å kikat på Alice i underlandet. Den var braaa! =)
Å jag älskar att se på 3D nu. Sån häftig känsla på nått vis.

Oj, sorry för mkt text, haha. :)

Söta köttbullen Knut. :)


Sötaste Mellepelle!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback