Skrivet klockan 19:13:28 / datum: 2010-11-09

» 9/11

Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.)

1. Melissa Horn.
2. Lifehouse.
3. MaryJet.
4. Kent.
5. Laleh.
6. Winnerbäck.
7. Lasse Lindh.
8. Joshua Radin.
9. Håkan Hellström.
10. Skumdum.

Vilken låt är din favorit med nr 6?
Det varierar väldigt mycket. Men Kom änglar & Om du lämnade mig nu är två favoriter iaf.

Vilken är din favoritlåt med nr 8?
I'd rather be with you.

Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta?
Ja, många. Den fulaste flickan i världen & En midsommarnattsdröm tex.

Hur många gånger har du sett nr 4 live?
2 ggr.

Vilken är din favoritlåt med nr 5?
Mamma tror jag.

När hörde du nr 3 för första gången?
När hon var med i Idol. Men det var för några månader sedan då jag såg henne live
som jag verkligen verkligen fastnade för henne. Älskar hennes musik.

Hur upptäckte du nr 10?

Ingen aning. Har hört dom flera ggr förut och alltid tyckt att dom har varit bra.
Men Malin tycker väldigt mkt om dem så det är inte förns nu på senaste tid som jag har börjat
lyssna rätt mkt på dem.

Vilken är din favoritlåt med nr 7?
Kom Kampsång & Du behöver aldrig mer vara rädd.

Hur många gånger har du sett nr 9 live?
Ingen. 

Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta?
Storm.

Viken är din favoritlåt med nr 1?
Åh va svårt! Beror helt på vilket humör jag är på. Men Som jag hade dig förut & Långa nätter kanske.

Hur länge har du lyssnat på nr 2?
I 4 år kanske.

Till slut, vilket nr är bäst?
Kan inte välja!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback