Skrivet klockan 20:02:23 / datum: 2010-10-11

» 11/10

Åh, vad jag hoppas att jag får tillbaka min blogginspiration snart.
Jag tycker ju egentligen att det är jäkligt kul att blogga, men jag vet liksom aldrig vad
jag ska skriva nu för tiden och har inga nya bilder att lägga upp.
Men jag hoppas att det blir ändring på det snart som sagt var. :)

Är fortfarande arbetslös, och det suger som vanligt. Är grymt less på att vara det faktiskt.
Saknar familjen och vännerna hemma i övik gör jag också. :*

Våra små kaninungar är inte så små längre, 8 veckor har dom blivit faktiskt. :)
Astrid flyttade i torsdags och Albert är fortfarande till salu.
Och så har vi ju lilla Alvar då, charmknutten nr 1.
Ska bli spännande & se vad som blir av honom, jag hoppas att han blir en riktigt snygg avelshane.
Isåfall blir han nog pappa typ nästa sommar eller så.

Visar två bilder som jag tog för några dagar sedan.
Först ut är Alvar:



Och så min stora prins & finaste kille Alfred:



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 23:51:28, datum: 2010-10-19
Linn Kleppa

Så utrolig herlige bilder av noen utrolig søte kaniner! :)



Sv. Tusen takk for kommentar på bloggen min. :D

Trackback