Skrivet klockan 17:15:47 / datum: 2011-08-24

» 24/8

Börjar trivas bättre och bättre i Kiruna. Vi har även flyttat in i lägenheten, äntligen, även om det fortfarande är mycket som behöver göras. Men vi har ett kök vi kan laga mat i, ett sovrum vi kan sova i och nu även ett vardagsrum vi kan vara i iaf. Så jag klagar inte. :) Vi har även tagit hit kaninerna nu, dom bor ute i garaget. Känns så otroligt skönt! 

Är arbetslös igen, vilket ju inte känns så toppenbra. Men, det känns ändå bättre än vad det gjorde när jag bodde i Umeå. Här skriker dom efter folk lite överallt så jag får nog fortsätta vikariera ett tag till tills jag hittar ett fast jobb. 

Sedan jag flyttade hit till Kiruna har jag lärt känna en toppenfin tjej, Jonna, som det klickade direkt med.. ni vet som det gör med vissa människor? Trots att vi bara känt varandra en kort stund så känns det som att vi känner varandra väldigt väl. Nu har hon flyttat dock och det känns så otroligt tråkigt! :( Även om vi fortfarande håller kontakten förstås, men det hade varit awesome om hon hade bott kvar i Kiruna så man kunde hänga lite oftare. 

I början av september åker vi ner till Umeå, ska på kaninutställning och bröllop. Jag hinner tyvärr inte åka ner till Örnsköldsvik och det känns riktigt jobbigt. Att vara så nära men inte kunna åka dit. :( Men vi har planer på att åka ner i oktober också och då blir det att vara i Övik. Jag längtar redan. ♥

Take care, vettja! :D



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 19:36:09, datum: 2011-08-24
Linda

Skönt att höra att du trivs bättre min vän! <3

När i oktober tror du att ni kommer? Vi funderar på att ha ett party när Marie fyller år (runt den 8e nån gång) så det vore kul om ni kunde va med då :D

Dessutom måste vi ta vårt samtal på telefon snart!! Jag är frisk typ nu så jag har en röst att prata med igen! ;) Kramkram!

Postat klockan 19:05:18, datum: 2011-08-25
Linda

Visst var det söndagen nästa helg som ni åker ner eller hur var det? Jag ska till skolan på måndagen då men det vore jätteroligt om vi kunde det! Jag vet dock inte om jag har nån bil för Erik har några kompisar här som ska fiska och ibland har dom bilar utan dragkrok och sånt men jag ska kolla upp det! :)

Postat klockan 20:09:58, datum: 2011-08-25
Katarina Croon

Då får ni kanske se liten bebis också, i oktober. <3 Saknar dig och Malin!

Postat klockan 17:04:03, datum: 2011-08-26
Linda

Ahaaa, på lördagen! Då har jag lovat bort mig redan... :( Men jag ska försöka lösa saken! I värsta fall kanske jag kan ta med mig karln i frågan som jag har lovat bort mig till.... :P

Postat klockan 17:04:46, datum: 2011-08-26
Linda

Förresten, vilken tid är det på lördagen som ni är där? :)

Postat klockan 08:50:59, datum: 2011-08-31
Nadja

Vad skönt att du trivs bättre nu!

Ser fram emot att träffa dig på lördag :D

Postat klockan 22:27:34, datum: 2011-08-31
J

Vi klickade hårt! Tycker det är synd att både Klimpfjäll och Kiruna ligger som i världens ände men som i varsin ände om du förstår hur jag menar? Tänk om det legat i slutet och början av en cirkel liksom? Då hade vi kunnat hänga jämt!

Trackback