Skrivet klockan 17:33:39 / datum: 2011-12-15

» 15/12

Har den senaste tiden mått rätt dåligt, så därför det inte blivit någon uppdatering.

Hmm, så vad har hänt sen jag uppdaterade sist då? 
Har börjat på en utbildning som personlig assistent, kursen i sig suger men jag går med några otroligt bra människor så det har ändå funkat finfint. Jag & Malin skaffade oss en valp, världens finaste Ennis. ♥
Å ja, sen det viktigaste då. Jag & Malin är inte tillsammans längre. Hon gjorde slut med mig för några veckor sedan så jag befinner mig hos mina föräldrar i Örnsköldsvik. Läser kursen på distans och saknar ihjäl mig efter husdjuren och vännerna i Kiruna. Men jag åker upp i början på januari igen, får se hur länge jag stannar då. 
Min vän Kaya har fått en liten tjej vid namn Elida, världens gulligaste. :) Och så har jag tatuerat mig. 
Juste, sen har jag hunnit fylla år också. Hela 26 år är jag nu, helt crazy. ;) 

Det är iaf helt underbart att vara nära alla mina fina här igen. Tack för att ni finns. ♥

Imorgon kommer en utav mina bästa vänner hit till övik, och på kvällen blir det lite festande. 
Jag längtar som en galning. :) 

Eftersom jag inte varit på mitt bästa humör den senaste tiden, så har också min fotolust försvunnit. 
Men här kommer lite blandade bilder iaf. 


Älskade Ennis. Fy vad jag saknar honom. ♥


Elida, charmknutten. ♥


Adam, min älskade prins. Bästa killen i världen, alla dagar! ♥


Tatuering 1.


Tatuering 2. 




« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 22:29:04, datum: 2011-12-22
L y d i a

svar,



Tack, vad roligt att du vill medverka :}

Det låter som att det skulle passa ypperligt med en ny design, så lycka till!



(Och kämpa kämpa, det kommer bli bättre och lättare! <3)



Och bara ÄÄÄÄLSKAR understa bilden! Jättefin tatuering i sig, och så gillar jag ljuset :}

Trackback