Skrivet klockan 21:58:58 / datum: 2011-12-30

» 30/12

Spenderar mina sista dagar här hemma i Övik nu, för den här gången.
Känns väl sådär att åka upp till Kiruna igen men tur att jag har några fina vänner där iaf.
Och djuren, fyyyy vad jag saknar dom! ♥

Nyår imorgon då, och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra, haha!
Ska iaf vara med Linda, så då spelar det faktiskt inte så stor roll vad vi hittar på. 
Det enda som känns jobbigt är väl att jag mest troligt måste gå hem imorgon natt, själv.
Aja, 50 minuter ute i mörkret har väl aldrig skadat nån.. eller? Haha. 

Är kattvakt åt Annie och Karis katter Aslan och Simba nu i helg, så nu ska jag skutta över dit och gosa med dom lite. 


Finaste bästaste brorsdotter & jag. ♥


Älskar dig lilla trollunge. 


Vackraste finaste Erika. Vad vore jag utan dig? ♥


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 23:03:57, datum: 2012-01-13
L y d i a

Hej tjejen!

Du har fått mail av mig, så checka inboxen!

Ha en trevlig helg!

/ Lydia

Postat klockan 15:26:34, datum: 2012-01-25
L y d i a

svar,

Tack!



Har mailat dig lite igen nu, så kolla inboxen! :}

Trackback