Skrivet klockan 12:23:45 / datum: 2011-02-13

» 13/2

Hipp hipp hurra för min älskade bror David idag som fyller 30!
Älskar dig och önskar att jag hade kunnat vara hemma och fira dig. ♥



Erika kom hit i fredags. Sedan dess har vi mest spelat kort, tittat på film och pratat en massa. Alltid lika mysigt.
Igårkväll käkade vi äppelpaj & såg melodifestivalen också. 
Just nu är Malin ute och åker skidor, Erika ligger och sover och jag är huuuuungrig. 
Ska nog väcka Erika nu & ta och äta lite frulle. Ikväll åker hon hem & Malin jobbar så då bosätter jag mig nog framför tvspelandet igen. Eller så gör jag något vettigt som städar eller nått. :)





« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 16:21:17, datum: 2011-02-13
Amanda Ögren

Haha, söt och rolig bild! :)

Postat klockan 22:59:11, datum: 2011-02-14
Amanda Ögren

Sv: Haha, undrar om jag ens kommer till en. ;)

Joo, det tror jag med. Hittade den på min bdb och tyckte att den var fin och att han var söt :D

Postat klockan 10:19:27, datum: 2011-02-24
Anonym

Viken härlig bild! Snygga svartvita toner :)

Trackback