Skrivet klockan 20:39:38 / datum: 2011-01-15

» 15/1

Har bytt design, som ni nog ser. Jag hoppas att allt funkar som det ska, annars får ni hojta till!
Idag har det varit ännu kallare än igår, legat på mellan -30 och -35 ungefär hela dagen. Fy tusan säger jag bara!
Har iaf varit till stan och käkat en supergod macka på Safari, och sen har vi firat Malins bror Jens som fyller år imorgon. Nu ska jag springa ut till kaninerna och ge dom lite mat & gos, och sen är det nog dags att packa lite.
Får se om vi tar oss hem imorgon, ska tydligen bli oväder så..
Take care!
Norrsken. ♥


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 20:54:37, datum: 2011-01-15
jenny

Nej men vad häftigt!

Postat klockan 21:13:53, datum: 2011-01-15
Martin The Edge

Anmäl dig gärna till veckans blogg om du vill

Postat klockan 21:35:38, datum: 2011-01-15
Devinia Euvel

sv; Åh, men tack! Vad glad jag blev nu.

Så länge min bildlänk sitter kvar, vilket den gör, så gör det absolut ingenting att du har gjort en egen header.

Postat klockan 16:01:20, datum: 2011-01-30
Kamilla Nylund

Du har en mycket fin header måste jag säga!



Haha, mackorna på Café Safari är heelt underbara..äter minst en varje vecka ;-) Vad gjorde du i Kiruna förresten? Har du släkt här uppe eller?

Trackback