Skrivet klockan 00:57:38 / datum: 2011-01-15

» 15/1

Åh, vad jag vill ha sommar. Eller iaf vår om inte annat.

Galet kallt har det varit i Kiruna idag, fryser fortfarande sen vi var ute idag.
Har knappt fotat något heller, solen har knappt tittat fram alls så det har varit mulet och grått
i princip varje dag, eller så har det varit för kallt. Hoppas att vädret är okej imorgon,
min svärmor vill ha lite bilder på hennes häst vet jag, och så vill jag fota hundarna och lite sånt.
På söndag bär det av hemåt igen, lite blandade känslor där som vanligt, men ska bara vara i Umeå
en vecka innan jag åker till holmen igen. :)
Här kommer ett gäng sommarbilder från 2010. Några bilder har jag visat innan tror jag, andra inte.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 21:49:06, datum: 2011-01-15
Jane

Åh, vilka vackra porträtt!

Trackback